Již asi 14 dní mám urputnou chuť...

... vlítnout do sněmovny a nakopat těm našim poslancům a poslankyním prdel. Dokonce se přiznám, že bych je raději bacil lešenářskou trubkou mezi oči. Bývá to účinější a má to trvalejší efekt.
Ale každé zlo je k něčemu dobré, alespoň zcela bezpečně vím, koho příště volit. A zbabělci, vychcánci a srabi to nebudou.

Ondra, 80.188.154.24

to Ondra: Ja mam takovou chut uz 10 let.

Situace za soucsne valky ukazuje pouze "vrsek ledovce". Stejnym ale mnononasobne silnejsim zpusobem nici "nase vlady a poslanci" nasi zemi a zivot kazdeho z nas.

Zajic, 203.9.148.12

Přijedou tam s křížkem po fůnuse . . . . .

To si nemůže nový pan prezident dupnout?

Gerhard Pašek, diva997@aol.com, 205.188.209.144

To Pašek

Pan president Nový je ještě větší vůl, než ti poslanci, co ho zvolili, to jste si nevšiml?

Pavel Matějka, 195.47.40.133

myslím, že je správné

postavit se na stranu demokratických sil alespoň vysláním polní nemocnice. Stejně správné ale je mít na to peníze. Jinak je to jen prázdné gesto, hodné Dětí Země a podobných ekologistických spolků. Rovněž je správné kritizovat ony "zastupitelské demokraty a demokratky" - jejich práce je zhusta kontraproduktivní. Ale bohužel nemáme nikoho lepšího, kdo by to dělal. Pro Ondru otázka - už máš kriteéria, podle kterých poznáš, že dotyčný kandidát není lempl a vychcánek? Pakliže ano, měl bys je zveřejnit.

HonzaK, 81.19.47.123

Stejné opakuji ve svých komentářích

Vládní koalice dělá této zemi stále více škody než užitku. O komunistech nebudu psát, neboť nejsou demokratickou stranou a je mi jedno jestli hlasují pro nebo proti. Ale tanečky vládních socialistů a lidovců jsou "na zabití". Když jsem slyšel Kasala nebo Laštůvku, tak mě popadl děsnej vztek a zároveň bezmoc. Co s nima udělat? Čekat ještě další tři roky? Kdo potom napáchané škody vůbec sečte?
Ano vážení poslanci, je mi z vás zle!
Tak se konečně alespoň trochu seberte a napravte, co jste sým jednáním dodnes zpackali. Pošlete urychleně nemocnici do Iráku a přestaňte se chovat jako chytrá horákyně!

Milan, 212.24.145.189

Šamane, zase s Vámi musím souhlasit - naše "váhání" je trestuhodné!

Zejména, když si člověk uvědomí, jak americko-britské síly podcenily následky své humánní války (tj. hodně přeživších a potřebných další péče) a rozvratu státní správy následkem porážky režimu - rabování ve velkých městech, humanitární katastrofa na jihu (ovládaném spojenci již minimálně 14 dní) či hrozící odtržení kurdského severu! Situace se začíná útočníkům vymykat z rukou a státní správa země hrozí rozvalem. Nebude víc civilních obětí míru, než bylo obětí války?
A my se bojíme, aby si někdo nemohl naši pomoc špatně vykládat! Jak ubohé ...

Jaroušek, 194.213.55.18

Je dobře,

že se včera senátorům z ODS na zahraničním výboru Senátu podařilo přesvědčit všechny kolegy (s výjimkou komunisty), aby mandát k humanitární pomoci v Iráku byl rozšířen na celý kontingent AČR. Byla by škoda, kdyby auta praporu musela zůstat v Kuvajtu, když na jednu otočku mohou odvézt 7OO OOO litrů vody tam, kam je potřeba. Stejně tak mohou s výjimkou cisteren vozit jídlo nebo zdravotní materiál. Konečně ostatní uznali, že pomoc je potřeba bez ohledu na to, jestli nás někdo může nebo nemůže počítat ke koalici. Ministr Tvrdík s tím osobně souhlasil, i když nemohl mluvit za celou vládu. Možná se tak podaří splnit i Kasalovo přání. Akorát nikdo nevěděl, jak vyhovět přání Filipa, aby se do Iráku podařilo poslat civilní nemocnici. Nepodařilo se najít žádnou, která by se dala efektivně urvat od země a odeslat. Uvidíme, jak dopadne úterní jednání Senátu a zda se připojí i Sněmovna. Jsem ale optimista, když už nejde dobývat, tak si už nikdo nebude myslet, že Tatra je útočná zbraň. Konečně snad i někteří pochopí, že protichemická jednotka a nemocnice nemůže být použita k agresi a že tyto jednotky mají vždy pouze humanitární použití. Vzhledem k tomu, že spojenci mají vlastní zdravotnické zajištění i vlastní zásobování, tak drtivá většina pacientů, případně zásobovaných budou bývalí iráčtí vojáci či iráčtí civilové. Takové použití našich vojáků přece nemůže vadit ani jindy rozumnému "mírovému štváči" Rackovi

jura-p, jura-p@post.cz, 194.213.199.3

2 Milan

Co s nimi? Asi se my Cesi budeme muset naucit vychazet do ulic casteji nez jednou za ctyricet let.

ivo.lycka@post.cz, 195.39.51.2

Jaroušku

Co to píšete za blbosti? Copak humanitární katastrofa je výsledkem akce spojenců? Není to náhodou přičiněním Saddáma a jeho vlády? Vždyť on zdecimoval tamní obyvatele. Počty mrtvých v této válce nejsou ani zlomkem toho, co napáchal se svým režimem. To že dochází k rabování je vcelku pochopitelné. Je to výsledek rychle nabité svobody a vyústění nekontrolovaných emocí.

Milan, 212.24.145.189

Mišpoche

Mišpoche je "židovsky" famílie, čili rodina. Jednou se malý Moritz (děsně rozežrané dítě)ptal otce: "Tate, co je to mišpoche, je to k jídlu?". Starej Khon se zachmuřil a pravil: "Ne, mišpoche je k zblití!". Myslím, že tohle je taky "mišpoche", spíše však ještě hůř. Ač je to smutné, máte, Šamane, pravdu. Opět, díky naší skvělé reprezentaci (kterou jsme zi zvolili, a dobře nám tak) budeme za blbce. Pěkný den.

pf, 193.179.186.66

To jura

No, třeba nám racek vysvětlí, jak hrdý a skromný je irácký lid (viz jeho včerejší komentář).

Josef Mach, Josef.Mach@cubp.cz, 195.122.200.5

BOHUŽEL V TOMTO PŘÍPADĚ SE VLÁDA PROJEVILA JAKO VYLOŽENÍ ČECHÁČKOVÉ!

Je to ubohost a ostuda!

K.K., 194.212.232.6

Poslanci vládní koalice jsou banda lemplů!

Museli v době, kdy měli jednat o důležitějších věcech, věnovat celý den na odvolání RRTV. A nakonec to ještě udělali blbě, takže se RRTV asi odvolá. Teď zase nemají nic jiného na práci, než urychleně zvolit novou RRTV, aby se nedej Bože něco nezmeškalo. Hnus!

Bican, 195.113.166.10

Připojuji se k Ondrovi,

opravdu mám pocit, že naši volení (zás)tupcové si z nás dělají čím dál větší prdel. Pokud se Vám zdá ten krásný recept s lešenářskou trubkou moc radikální, pojďme tu línou pakáž aspoň zasypat majly, ať se pohnou a něco dělají. Každý si vyberte svého poslance (nebo poslankyni) a promluvte jim do duše. V případě toho #&*@%# (autocenzura:-) Kasala je ale na jinou než radikální léčbu pozdě. Prohlásit, že vyslání nemocnice nás zařadí mezi agresory, to je opravdu duševní zvratek hodný kresťanského politika!

Michal, 195.47.40.133

Vzdyt do toho parlamentu nic neni

Nas parlament si nahrabal hromadu pravomoci, ktere pak nezvlada vykonavat. Misto aby delali to, co maji - schvalovali prospesne zakony, tak delaji same blbiny:

K cemu jsou parlamentni vysetrovaci komise, ktere nikdy nic nevysetri? Proc ma parlament rozhodovat o vyslani vojaku do ciziny, vzdyt to je typicka pravomoc vykonne moci - vlady?!

Vlada je spolek alibistu, kteri se boji cokoli rozhodnout, a poslanci jenom slintaji blahem,
ze zase muzou 'jednat' o necem dulezitem. Nebo
snad trpi utkvelou predstavou, ze kdyz o necem bude rozhodovat 200 lidi misto 18, tak to rozhodnuti bude spravnejsi? Demokratictejsi?
Vyvazenejsi? .... :-(

Kelar, 158.194.88.31

Ondro, netajte to, prosím!

"... alespoň zcela bezpečně vím, koho příště volit." To jste dobrej, já o tom přemýšlím už
léta a furt na to nemůžu přijít.

joska, 193.81.246.12

je to hnus.....

ale doufam, ze alespon tohle nektere presveci... krasny byl Kasal svym tvrzenim, ze lekaru v Iraku je dost a ze nemocnice vlastne netreba....

thomas, 147.231.120.200

to joska....

no, mozna ze je to tim, ze nevite co chcete......
Co si takhle napsat seznam osobnich priorit a najit si stranu ktera ma podobne?
Ci si zalozit vlastni stranu pro ty, kteri sdileji vase hodnoty?

thomas, 147.231.120.200

To michal

No, já nevím jak vy, ale poslanci, které jsem volil já, hlasují převážně (pokud jsem schopen to ověřit) vsouladu s mým přesvědčením a tak žádné chutě posílat maily necítím. Pokud jiní poslanci jednají a hlasují tak, že mě to popouzí (a to je eufemismus), tak s tím sice můžu nesouhlasit, můžu třeba i protestovat, ale to je asi tak vše.

Josef Mach, Josef.Mach@cubp.cz, 195.122.200.5

A to ještě američtí agresoři

zatáhnou půlku nákladů na ten náš špitál.

doxa, 193.86.30.69

No,

ono když se to takhle podá, vynikne, co za šmejdy nejlepší z nejlepších si to volíme; respektive co ty naše strany, které si pošetile zvolíme, za kašpárky do toho parlamentu pošlou a ještě je zezadu za špagátky tahají. Sledujte přenosy z parlamentu - je to větší sranda než jakákoliv TV estráda.

Naši poslancové reagují rychle výhradně tehdy, když jde o jejich prebendy. Jinak je zbytečné, aby se honili - koneckonců sledujte i docházku do sněmovny a účast na hlasováních, monitorujte kvalitu jejich práce, kvalitu zákonů - za co vlastně ty mluvky a flákače platíme? Nejsou než kulisa demokracie a jako takoví jsou na dvě věci.

Jura, jurax@seznam.cz, 195.47.14.122

vážený a milý obvykle velmi moudrý šamane,

diskuse by se měla vést asi tak, zdali není i jiné řešení jak pomoci iráčanům než nemocnice. např. zásilkami léků nebo potravin nebo čím jiným. třeba náklaďáky, nebo úplně nejblběji...peněžními dary iráckým nemocnicím. opravdu mě strašně, dokonce neuvěřitelně štve, když soudruzi politici staví problém nemocnice stylem...kdo nesouhlasí, je lump a přisluhovač kim il sona a fidela castra.
opravdu zářný příklad bolševismu v praxi...
přitom jsem doposud nezaznamenal ani jeden postoj, který by odmítal pomoc iráckému lidu. ale tohle...to je hysterie. ještě pár odpůrců upálit a zakopat, jak navrhuje vaněk...to chybí.

www racek, raceka@post.cz, 194.213.208.2

machu, někdy jseš velice, velice hloupý...

www racek, 194.213.208.2

To Thomas

Mám dojem, že jste to Vy, co furt a nejen zde doporučuje založit si vlastní stranu pro ty, co sdílejí tytéž hodnoty.

Pane, buď jste obmyslný srandista nebo - myslíte-li to vážně - si zřejmě neuvědomujete, jakou blbost říkáte. Jen dva argumeny z mnoha: on taky někdo musí dělat, aby mohl být odírán o berně, z nichž se pak ten politický cirkus platí - nemůžeme všichni jenom žvanit. A slušný člověk v politice z principu nemůže uspět - ti ostatní ho vyštípou; uspěje-li, začne s vlky výti, naučí se lhaní, handlu, uvykne si na pozornosti, ztratí původní profesi, takže bude závislý na politice a přestane být slušným.

Jura, jurax@seznam.cz, 195.47.14.122

To racek

Asi nesledujete, co se vůbec v Iráku děje. Tam samozřejmě potřebují materiální pomoc, ale také jim chybí ruce. Ošetřují jen nejnutnější případy a tedy mnoho lidí naprosto zbytečně umírá. A není to jenom otázka válečného konfliktu, ale hlavně éry vlády Saddáma.
Zrovna tak je třeba zajistit i distribuci léků a zdravotního materiálu.

Milan, 212.24.145.189

milý milane,

sleduji asi jako ty. nebo máš lepší informace. takže já to beru, že probíhá diskuse, jak nejlépe. pomoci na místě mohou jen okupační armády. je jich tam 200 tisíc. a každý, kdo okupuje cizí zemi, musí zabezpečit zejména ochranu civilního obyvatelstva a distribuci potravin a léků. to bohužel zajišťovat nikdo jiný prostě nemůže. tak se chovali nakonec němci v rusku i jinde, tak sechovali dokonce i rusové v německu. samozřejmě s různou mírou, že...

takže jde jen o vhodnou formu. a problém s pozváním je již asi vyřešen. pozvala nás jediná reálná síla která bude během několika dní muset vykonávat správu dobatého území. takže nakonec i s tou legalitou bychom neměli mít žádný problém. tohle už legální bude.
přesto mi v hlavě hlodají i jiné možnosti pomoci iráckého lidu. a proč by nemohly hlodat i našim soudruhům poslancům?

www racek, 194.213.208.2

polni nemocnice

Nesouhlasim jsem, stejne jako 80% spoluobcanu, s agresivni valkou vedenou ve jmenu lzivych argumentu... (nehodlam rozebirat nevyhranene nechutny postoj vlady, ktery absolutne nebral zretel na mineni verejnosti)... Nyni kdyz velice humani valka nese sve plody v podobe hrozicich humanitarnich katastrof jsem pro, aby jsme vyslali polni nemocnici a alespon malou merou prispeli k pomoci obycejnym civilistum... Nevadi mi, ze i ja to budu platit ze svych dani, jde o lidske zivoty... Verim, ze to je postoj mnoha lidi u nas... Ale melo by se jasne rici, ze pres vyslani vojenske nemocnice, stale je postoj lidi v Cesku jasny: NE, vedenim agresivnich valek ANO, zachrane lidskych zivotu...

rextor, rextor@seznam.cz, 62.84.149.122

Imperialistická invaze a okupace

Opravdu zbytečná diskuse s rackem.

Milan, 212.24.145.189

to Jura....

v systemu parlamentni demokracie vladnou obcane prostrednictvim politickych stran.
Takze muzete bud:
1)ten system svrhnout
2)Nebo podle nej postupovat
Ze se Vam nechce, je Vas problem......

thomas, 147.231.120.200

Osobně ze svých daní

Osobně bych raději věnovala část svých daní za transport nemocnice do Iráku a její fungování, než za pokutu za Železného tunelování či podobné aktivity. Ta nemocnice tam měla být už před týdnem, rozhodně by byla užitečnější, než naši chemici, kteří se potí za slušné peníze v Kuvajtu.
Počínání českých politiků je skandální a doufám, že i přihlouplejší voliči KDÚ poznají, že Kasal je osel. Jo - mimochodem. Ve včerejší Mladé frontě byla skvělá fotografie malého oslíka, který táhne vozík naložený 4 rozjívenými mladíky, kteří právě ukradli kanapé. Tenké oslíkovy nožky statečně zabíraly, mladíci se vítězně hihňali a bylo to takové radostné. Proto se omlouvám všem oslíkům a tvrdím, že pan Kasal není osel, ale něco daleko pošmournějšího. Něco jako ploštice.
Mimochodem - všimli jste si, že v Iráku vůbec neexistuje armáda? Saddám si netroufl svěřit zbraně obyvatelstvu. Na všech fotkách můžete vidět davy mladých příjemných uchechtaných mužů, jak se starají právě o ty kanapé, počítače, nebo třeba, jak hlásí BBC i o armatury a kohoutky ....

Olga, 147.231.6.1

milý www. racku

Vyjadřuji podporu Vašemu stanovisku v diskusi s Milanem. I když to asi (zde) bude krok, takříkajíc poslaneckou češtinou, "kontraproduktivní" . :-)
První povinností každé okupační mocnosti je zajistit životy civilů na obsazeném území. V Afghánistánu s tím Američanům pomohlo Severní společenství, kdo to bude za ně dělat v Iráku, Alláh suď! Bojová vojska to celkem pochopitelně odmítají ... A o humanitární katastrofě před útokem spojenců jsem nic neslyšel! A když tím argumentovali odpůrci embarga ze strany OSN, tak zdejší amerikanofilové z ODS to označovali za přehnané! Teď by se jim to hodilo, co?

Jaroušek, 194.213.55.18

Jaroušku

Že jste neslyšel o humanitární katastrofě za vlády Saddáma je pouze vaše chyba a ne že tam nebyla. Na jihu i severu Iráku byla a jsou města bez infrastruktury, nemocnic, škol, ....Statisíce lidí bylo vyhnáno ze svých domovů, převážně Kurdů. O dodržování lidských práv se nedá hovořit na celém území. Chce to jenom začít používat mozek.
Možná, že je také dobré navštívit knihovnu a podívat se co znamená slovo "okupace".
Možná že potom pochopíte rozdíl mezi obsazením a okupací.

Milan, 212.24.145.189

milane,

podle tebe okupaci dělá zlý a obsazení hodný. ale já v tom žádný rozdíl nevidím. pokud nějaké území obsadím, tak ho prostě okupuji? a nehledej v tom něco jiného, prosím. zejména zanech slaboduchých invektiv.

www racek, 194.213.208.2

Pane Kovanic, to mate z toho, ze pisete rano, moc rano. Tim padem

Vam z Vasich uvah uplne vypadl onen sice jinak zbytecny, ale mezi ty ostatni nuly vyborne zapadajici Profesor s jeho promyslenymi postoji. Take Vam unikl uspesny zasah nasich brannych sil proti tehotne diversantce doprovazene potencialnim budoucim aktivistou. Budte preci objektivni, tito cesti hrdinove postupovali podle zakona, ubranili nasi sametovou prognostickou demokracii, dostali nas na posici Aliance a zaslouzi vyznamenani.
Nechapu dale, jak se muzete odvolavat na nejakou Hybaskovou. Kdyby tato chtela skutecne nekomu pomoci, musela by zacit ceskym parlamentem, kde pocet mentalne znevyhodnenych jiz davno drasticky prekrocil doporucenou kvotu. Takovymito clanky provokujete neferove ustepacne komentare, zatimco lide jako Rychetrsky, Gross, Tvrdik, atd. potrebuji co do jejich mentalnich schopnosti nas soucit. Ona Hybaskova preci jenom ukazuje, ze je u Cyrila demokracie, muze si jako Kavan delat co chce. Dela to jako Kavan, diety ocividne souhlasi a trochu toho skuhrani o tom, jak je vse v Iraku hrozne a jak je potreba ta demogracije, to dokaze.

M. Zima, 217.230.109.13

víš, olgo, někdo chce poslat léky,

někdo nemocnici. já třeba ze svých daní léky a potraviny.
a ta jednotka v tom kuvajtu má mé plné sympatie. ta tam opravdu měla dost práce, i když se všechny poplachy ukázaly...naštěstí!...plané.

www racek, 194.213.208.2

racku, skoro jsi na to přišel

Okupace je, když území obsadí někdo jiný než Sovětský svaz.
Vidím, že to přetrvalo dodnes.
Pozn. Samozřejmě že se jedná jen o použití těchto slov.

Milan, 212.24.145.189

Léky nebo nemocnice?

To: Racek
K čertu, a to se vylučují léky a nemocnice? Ze zpráv jsem usoudila, že si iráčtí lékaři stěžují na to, že jsou přetížení, že to lidsky nezvládají. Navíc, jak je patrno, je vybavení menších měst zdravotnickými zařízeními špatné... tak proč ne nemocnice?

Olga, 147.231.6.1

to Olga....

protoze ma vladni koalice "plne kalhoty"...

thomas, 147.231.120.200

víš, milane, já jsem

zažil jak obsazení (pod termínem "vstup") tak okupaci (dohoda o dočasném rozmístění..). obsadili nás naši tehdejší spojenci...a okupoval už ale jenom rus.
bylo a je to velice traumatický zážitek.
bože, musím být tak polopatický?
okupace i obsazení je jenom jev a je jedno, kdo to dělá. nehledej za tím nic jiného.

www racek, raceka@post.cz, 194.213.208.2

thomasi, proč by měl poslanec

plné kalhoty? vždyť on tam přece nepojede, ne?

www racek, 194.213.208.2

Jsem pro vyslání nemocnice okamžitě...

...a všechno ostatní jsou jen blbé kecy.

figura, figura@centrum.cz, 80.95.98.36

To: figura Naprostý souhlas, ale ...

... nemůže tam jet nemocnice civilní (Umm Kasr je prý teď jediné bezpečné místo v Iráku) a vyslat ji bez vojenské ochrany by byla sebevražda. A dále, potřebujeme 300 milionů na její financování a ty nám Američani asi nedají, pokud nepůjdeme za nimi v "koalici ochotných". Takže ty "kecy" (aspoň v parlamentu, tady je to samozřejmě na nic) asi třeba jsou, ale naměly by trvat týden ....

Jaroušek, 194.213.55.18

racku

Bohužel i já jsem zažil toho dost, včetně "internacionální pomoci". (V kasárnách jsme tehdy měli maďarské vojáky a to ještě šlo, protož to brali z donucení, horší to bylo až je vystřídali rusové-to už byla opravdu okupace).
Jenom jsem chtěl upozornit právě přes vtip, jak se dají používat významově stejná slova pro různé činy. A záleží jen na tom, kdo je použije.
Někdo za stejným aktem vidí okupaci, někdo jiný osvobození a další imperialistickou agresi.

Milan, 212.24.145.189

Jaroušku

vy byste snad žádné peníze od amerických imperialistů na financování polní nemocnice nemohl přijmout.
Nebo je to jinak?

Milan, 212.24.145.189

Ještě pro obhájce "objektivní" ČT 1

Ve zpravodajské relaci (v 9 hod. ani ve 12 hod.) nebyla ani zmínka, že prezident je na návštěvě našeho nejdůležitějšího souseda - Německa.
Zato jsem se dověděl, že v noci hořel mlýn........
Gratuluji vám pracovníkům ČT!

Milan, 212.24.145.189

to racek....

oni maji plne kalhoty hruzou, ze by se museli k necemu rozhodnout..... tedy poslanci vladni koalice - ti ostatni se uz rozhodli a rekli to predem....

thomas, 147.231.120.200

no, thomasi,

ti ostatní jsou taky komouši...víš, opozice se vždycky rozhoduje snadno, neb její názory obvykle neprojdou a komoušům už neprojde skoro nic. to snad víš, ne?
já bych posranost neviděl. spíš se divím, že ztrovna my s tou nemocnicí...to jsem jediní na světě? unie např. už uvolnila peníze na pomoc.
osobně pokládám tuto debatu trochu na hlavu. debata je přece o formu pomoci a ne o pomoc samu, ne? kruci, to jsme všichni takoví paranoikové, bolševismem nasáklí??
a víš, že jsem se ani nikde nedočetl, že by bylo nějaké konto pomoci iráku? já vždycky trochu posílám...jestlipak taky jiní?

www racek, 194.213.208.2

to racek...

no uz toho necham.... z argumentu typu "proc zrovna my" a proc ne jinak..... je mi dost nevolno.....

thomas, 147.231.120.200

Článek je scestný.

Vážený pane Kovanici,
je sice hezké pomáhat bližním, ale když už jsme u toho, podívejte se občas do některé naší nemocnice. Je to také bída a utrpení. Když můj bývalý šéf, americký němec navštívil jednoho mého kolegu v nemocnici ve Střešovicích, vrátil se naprosto zděšen, jak v tomto století může ještě něco takového existovat. A to neviděl ty ostatní. Sama mám mou 86 letou matku v nemocnici a musím tam každý týden nosit
hygienické potřeby za 400 Kč. Sice mají být i podle pojišťovny na předpis, ale předepisuje je obvodní lékařka, ale ta to rezolutně odmítla se slovy, že s "tím nechce nic mít". A všude pořád
jenom slyšíme, že na nic nejsou peníze. Nejsou na léky, nejsou na platy personálu. Kde tedy
vezmeme peníze na nemocnici v Iráku? Pan prezident
říká, že se má každý postarat o sebe sám. Dobrá,
naše rodina se tedy stará o sebe. Ať se tedy také
postarají o sebe i jinde. Naše země je vyplundrovaná a ještě ke všemu zničená po povodních. Irák má nerostné zdroje, naftu a ještě ke všemu patří k těm co nám dluží. Ať tedy nějakou prodá a potřebné si sám zaplatí. Nemusí tedy nikde žebrat. A lékařů má dost, spousta jich
vystudovala u nás.

Jitka Řezníčková, 160.218.43.253

Zadny nemuze slouzit dvema panum...

..protoze jednoho bude milovat a druheho nenavidet: tak nejak to cteme v Novem zakone. Ale presne tohle nasi zakonadarci delali. Zda se, ze jim nevadi, ze se dospelim i detem rezou v irackych nemocnicich nohy bez umrtveni, ze netece voda a nesviti svetlo, ze chirurgove omdlevaji vycerpanim...Pani poslanci maji ruce ciste, jen si nekoho nepohnevat, jen si nekde nezadat. Zbabelci to jsou, a je dobre si pamatovat, jak se k tomu ktera vladni i opozicni strana postavila.

j.dostalik, jdos@centrum.cz, 195.113.71.160

to Jitka:

Jitko, zcela mimo diskuzi - ale tu lekarku, ke ktere vase maminka chodi, bych OKAMZITE opustil a nasel si jinou. Jista zubni lekarka na Praze 5,ke ktere jsem pred par lety chodil, inkasovala pri kazde navsteve penize, od te doby co chodim jinam, mam lepsi peci a neplatim nic...

j.dostalik, jdos@centrum.cz, 195.113.71.160

to: J. Řezníčková

Milá paní, mají-li mnozí poslanci názory odpovídající vašim, pak se jim ani nedivím, že se dohodnout nemohou (a možná ani nechtějí) a hrají divadlo na ty z nás, co si myslí, že utrpení vaší maminky není s utrpením tisíců lidí ve válkou zkroušeném Iráku srovnatelné a že pomoci bychom přece jen (byť tak vyplundrovaní) měli ...
Stydím se za ně i za vás!

Jaroušek, 194.213.55.18

víš, thomasi,

tohle rozhodnutí stojí tvoje i moje daně. a mám je taky hodně vysoké, víš? takže proč bych nemohl mít odlišný názor na jejich využití?
mě se, kamaráde, z rozhodnutí jiných lidí špatně nedělá. ovšem pokud nerozhodují za mě, nebo mě svým rozhodnutím nějak nepoškozují.
a ty máš furt snahu rozhodovat za mě, co je pro mě dobré. a kam mám dát své peníze. a když s tebou nesouhlasíme, kam máme dát a jakým způsobem užít naše peníze, tak je ti z nás špatně...

www racek, 194.213.208.2

Zase se mi chce zvracet

Pozoruji celou srandu doma okolo valky v Iraku dlouhodobe ze zahranicia a muzu jenom konstatovat ze jsme zase vyznamenali, s nemocnici je to komedie a mozna bychom se meli zacit divat zda v okoli neni nejaka Varsavska smlouva.Doufam ze si lidi budou pamatovat jak se kdo a ktera partaj k dilu postavila.

Cerny baron, 141.52.232.84

dostalíku, tohle co tady říkáš,

to je obyčejné vydírání. normálně jdi a ty peníze dej červenému kříži. ti už to zařídí, umí to.
a nechtěj rozhodovat o penězích druhých. pomoz sám. máš možnost.
a jistě víš dobře, že tam kolem těch nemocnic jsou už i jiní než my. víš, vítěz nemůže jen ničit a vítězit. musí i pomáhat. a teď, právě teď, může pomoci jen on. nikdo jiný se tam teď nedostane. ani ten červený kříž, ani půlměsíc.

www racek, 194.213.208.2

A to vláda potřebuje souhlas parlamentu

až po 60ti dnech nebo ne? Takže poslat nemocnici asi mohou a žádat svolení dodatečně. Jenže proti tomu úspěšně bojují agenti Kato a Falbr a Špidlík tak silnou pozici asi nemá. No a ten Kasal, ten zřejmě udělá vše jen aby podtrhl nohy Cyrdovi Retardovi takže výsledek včetně Klausova činění je víc než tristní.

Karel, karel.sebesta@bt-czech.com, 194.23.143.5

Akorát to bude chtít nějakou tu jednotku na ochranu

jinak nám národ "statečný a hrdý" ukradne nemocnici i se sestřičkami o lécích a jídle nemluvě.

Karel, karel.sebesta@bt-czech.com, 194.23.143.5

karle, zrovna

se parlament baví o nějakých 10 mld. za ukradenou televizi. a o dalších krádežích z tunelů, vč. tunelů ze zahranicí...viz prazdroj..a kradli společnosti úctyhodné a nadnárodní, víš?
a pamtuješ, jak se zpočátku let devadesátých v ekonomice i právu zhaslo? co se dělo?
a bohatí frackové z zemí přímo vzorových, co demonstrovali před 3 lety v praze a vylupovali obchody na václaváku...pamatuješ?
že by ses divil, když někdo zruší policii a dá najevo, že se už smí, že to ti chudí nedělají? všude na světě, kamaráde, opravdu všude.
k tomuhle slouží justice a policie, kamaráde. a když není...tak je pak svoboda. takováhle.

www racek, 194.213.208.2

sveho casu jeden pan doktor z mzv...

tvrdil, ze my rozvazni cesi mame na vse casu dost.. zachranare se psy jsme poslali do turecka
mesic po zemetreseni. ten mzv vytecnik 9ouraduje tam nekde dodnes!) tvrdil, ze zemetreseni v mexiku
dokazalo, ze "lide mohou v trskach zit i tri tydny"....:-) Takz se nedvte, ze stejni ourednici
cesti schvali humanitarni nemocnicni pomoc
pro Irak asi tak pet let po valce....:-)

jaja, taky jaja, 216.244.24.95

Hele,

az vas zase spolkne nejakej Hitler nabo
Stalin, ne aby vas napadlo volat
Yankeeje na pomoc...
Obratte se s duverou na Schroedra a Chiraca....
:-)

jaja, taky@jaja, 216.244.24.95

no, mozne....

ze se ted nekteri pochopi, proc Bush udelal to co udelal... ona OSN "uradovala" Saddama stejnym zpusobem.......

thomas, 147.231.120.200

Racku, já si je neidealizuju

ani včera, ani dnes. Ta jednotka je nutná a že se krade všude s tím počítám, jen si pamatuji kdo to přímo a nepřímo podporuje. Zdravím

Karel, karel.sebesta@bt-czech.com, 194.108.237.236

to J. Řezníčková

Peníze se nedostávají kvůli průs...m naší vlády a parlamentu v řádech desítek GKč. Stovky MKč nás nevytrhnou. Zřejmě jste nikdy neslyšela co je to charita.

wombat, wombat@matfyz.cz, 195.113.21.28

Ideologie a prachy.

Zatim , co se snemuje , Slovensky president byl prijat v Bilem Dome s listinou firem , ktere maji znalosti a schopnosti vypomoci USA s opravou vodaren, cisticek elektrorozvodu a celkove infrastruktury. Ze se jedna o zamestnani a dolarovy prijem pro Slovensko pripominam jen pro stale hledajici ideology premyslejici na ci stranu se priklonit.

JC, 12.81.117.92

Milý Šamane, teď už je noc, kdy to čtu ( náhoda)...

ale musím konstatovat, že jako obvykle jste v obraze na rozdíl od spousty idiotů kolem nás.

Ten špitál už tam měl bejt minimálně dva tejdny, protože se jasně ukázalo, že "běžné" irácké nemocnice ( rozumějte nemocnice pro obyčejné lidi ) nemají ani tak , dnes tak "strašlivě" samozřejmou věc jako je penthotal a nebo aspoň obyčejnej ether.

Z našich pánů ve vládě by se jeden skoro posral, zvlášť, když si přečte, jak doktoři musí řezat končetiny bez jakékoliv anestezie...

takže ... nemilý Špidlo, Tvým dotazem na OSN jsi u Rudého Barona definitivně skončil...

Rudý Baron, rbaron@seznam.cz, 194.213.246.213

Paní velvyslankyni jde o hodiny,

některým Iráčanům o minuty a našim zastupitelům o 4 další roky na teplém místě. Škoda, že nelze Kasala ihned vyexportovat do Iráku mezi domorodce, aby mu vše došlo. Kdo z vás ho volil???

Jiří Hovorka, hovorka@natur.cuni.cz, 195.113.46.58

Kdyz si srovnate, jak oslovuji Slovaky v USA

slovensti vyslanci a konzulove, vstricne, mile
a uctive, kdyz si prectete Dzurindovo statecne
prohlaseni v Americkych listech a srovnate
to s tim, jak zachazeji s rodilymi uprchliky
Cechy v USA cesti konzulove, nebudete se
divit, ze Bush prijima v Bilem dome Slovaky
a dava pozor, jak se Klaus paktuje se Schroedrem
a Chiracem.........
P.S. Slovaci v zahranici maji take svou kulturni
nadaci. Prispivaji do ni Slovaci doma
i v zahranici a spolecne financuji slovenske
kulturni projekty domacich i zahranicnich
Slovaku. Ceska vlada naproti tomu oslovuje
sve Cechy v zahranici (pokud to nejsou zrovna
Trumpova nebo Albrightova!) "krajani",
o jejich zceskozobcansteni zajem nema,
a - jak prave prohlasil Rychetsky, ktery
Cechum venku loni v cervnu uspesne zabranil
v pristupu k volebnim urnam - "v referendu
do EU Cesi v zahranici, dokonce ani vojaci
v Kuvejtu! VOLIT NEBUDOU, nebot se k minulym
volbam loni v cervnu dostavili jen ve velmi
MALEM poctu......."
Takze Cechum v zahranici nezbyva, nez pozadat
Spidlu, aby soudruha Rychetskeho okamzite odvolal
nejen z postu vicepremiera CR, ale i z postu
ministra spravedlnosti, protoze LZE a LZE a LZE!
a rici si neda.......

Starosta, Mam@starosti, 209.179.131.7

Souhlas + stud

To prvé s článkem, to druhé za uprdnuto naší oligarchie - "napříč politickým spektrem". Nejlépe se včera vyjádřil náš jurisprudent Gross. "Trhněte si nohou," pravil ministr.

JAB, 194.228.180.103

Ach jo..

Tak jsem se na Psa nedostala dva dny, kratky vylet. Konecne zase doma samozrejme muj prvni krok vede k PC nejdriv maily a podobne a pak ze zvedavosti na Psa copak je asi noveho doma,ze. Samozrejme problemy stejne. Otazka nemocnice, muj nazor se nemeni uz pred temi dvema dny jsem napsala, davno tam mela byt. Mozna tam jednou bude, kdovi kdy? Je mi z toho smutno. S vet opravdu neni jen cerny a bily to by bylo velmi jednoduche a my by jsme nemeli prostor pro vyjadreni naseho ja. Jsem trochu na mekko za tyden se mi vdava dcera. a za dva mesice druha. No a premyslim i o ostatnich. Takze zatim dobrou noc.

M.O.B., 64.12.96.105

hajzlove a lenosi

DO te doby nez parlament projedna vyslani nemocnice by nemeli poslanci dostat ani napit, a pokud neda souhlas tak uz vubec nikdy. To by najednou vsechno slo behem par minut. Hajzlove a lenosi to jsou.

mik, 212.96.187.35

Nemci v SSSR

Mas pravdu racku. Nemci se o dostatek potravin postarali velice efektivne. Kdo lezi v hromadnem hrobe, jist nepotrebuje.

Jenda, 195.47.25.99

souhlas s Kelarem, takhle to nemá perspektivu.

Jestli je někde třeba změna, je to volební zákon a nové vymezení kompetencí v řídících strukturách státu. Ovšem je otázka, zda vůbec existuje politická strana uvažující o náhradě "klafie" alespoň minimální akceschopností. A co by takový zájem bylo schopno probudit. Raďte moudré sovy!

Mikeš, 193.86.229.11

Seznam komentářů